آخرین اخبار
کد مطلب: 80210
مجيد جليل، نماينده مردم لردگان در مجلس شورالي اسلامي
سفر رئيس جمهور و دولت تدبير و اميد به چهارمحال و بختياري، برگ زرين ديگري در تاريخ اين ديار را رقم زد
تاریخ انتشار : 1393/05/19 10:08:20
نمایش : 1784
ˈمجيد جليل سرقلعهˈ نماينده مردم لردگان در مجلس شوراي اسلامي با صدور پيامي حضور بانشاط مردم استان چهارمحال وبختياري را در آيين استقبال از رئيس جمهوري ستود.
به گزارش سلام لردگان، در پيام ˈمجيد جليل ' آمده است:به لطف خدا و پيگيري استاندار محترم و مجمع نمايندگان مردم چهارمحال وبختياري در مجلس شوراي اسلامي، سفر استاني رئيس جمهوري و هيات دولت به استان انجام شد و براي بررسي و تعيين تکليف طرح هاي استان در بخش هاي گردشگري، حمل و نقل، سلامت و کشاورزي و آب تصميم گيري شد.


وي در اين پيام با ابراز اميدواري نسبت به بخشي از مشکلات مردم استان چهارمحال وبختياري، آورده است:از همه مسئولان استاني و دست اندرکاران اين سفر به ويژه اصحاب رسانه که در برگزاري هرچه بهتر اين برنامه تلاش کردند، تشکر مي کنم.

**

ˈشايان شامحمدیˈ سرپرست دانشگاه شهرکرد نيز با صدور پيامي از استقبال و ميزباني شايسته ي مردم شريف و دانشگاهيان ارجمند استان چهارمحال و بختياري در سفر رئيس جمهور و هيأت دولت به چهارمحال و بختياري تقدير و تشکر کرد.

در اين پيام آمده است:سفر رئيس جمهور و دولت تدبير و اميد به چهارمحال و بختياري، برگ زرين ديگري در تاريخ اين ديار را رقم زد.

اين پيام مي افزايد:اينجانب مراتب سپاس و قدرداني خود را از استقبال و ميزباني حماسي و شايسته مردم شريف و دانشگاهيان استان از رئيس جمهور محترم و کاروان تدبير و اميد اعلام داشته، اميدوارم اجراي مصوبات و دستاوردهاي اين سفر پرخير و برکت موجب خدمت هرچه بيشتر به مردم هميشه در صحنه چهارمحال و بختياري را در پي داشته باشد.

انتهاي پيام /*

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس